Sayfalar

5 Kasım 2015 Perşembe

Çocukları teşvik etmek için söylenmesi gereken 40 söz.…

Çocuğunuzu teşvik etmek için…


Çocuk yetiştirmek zahmetli bir iş. Çocuğunuzun geleceğini başarılarını düşünürsünüz. Aynı zamanda çocuklarınızla konuşurken çok dikkatli olmalısınız. Çocuklarla konuşurken onları iyi yönde teşvik etmek için kullanmanız gereken 40 cümle size yol gösterecektir.

family
AİLE İÇİNDE
1- Lütfen
2- Teşekkür ederim / sağ ol

3- Ne kadar düşüncelisin
4- Seni seviyorum
5- Paylaştığın için teşekkür ederim
6- Çok yardımcı oldun
7- Seninle gurur duyuyorum
8- Seninle olmak çok hoşuma gidiyor
9- İşlerini çok güzel yaptın
10- Günün nasıl geçti?


tebrik
ONU TEBRİK EDİN
11- Doğru yoldasın
12- Eminim başarırsın
13- İyi gayret gösterdin
14- Aferin
15- Çok büyük ilerleme var
16- Seninle gurur duyuyorum
17- İnanılmaz – nasıl yaptın bunu?
18- Çok hızlı öğreniyorsun
19- İyi çaba gösterdin
20- Bu çok iyi bir fikir
21- Çok çalıştın

kitap
KİTAP OKURKEN
22- Bu benim en sevdiğim kitap
23- Birlikte okuyalım mı?
24- Bu konuda sen ne düşünüyorsun?
25- Kitabı sen seç
26- En sevdiğin kitap hangisi?
27- Anlattığın hikaye ne kadar güzelmiş
28- Bu kitabı senden dinlemeyi çok isterim

oyun
OYUN OYNARKEN / DERS ÇALIŞIRKEN
29- Birkite oynayalım
30- Çok güzel oynuyorsun
31- Çok gayretlisin
32- İyi gidiyor
33- Sen bu konuda ustasın
34- Ne oynamak istersin?
35- Çok yaratıcısın
36- Bu yaptığın şeyi bana anlat
37- Ne güzel bir resim
38- Ödevini en güzel şekilde yapmışsın
39- Bu derste çok başarılı olacağına inanıyorum
40- Çalıştığın konuları bana anlatmak ister misin?


******************************* Bebek Bakımı - Bebek Beslenmesi - Bebek Sağlığı Hamilelik - Tüp Bebek - Doğum -- Çocuk Eğitimi çocuk gelisimi, Çocuk Psikolojisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

*********************

Bebek Bakımı - Bebek Beslenmesi - Bebek Sağlığı Hamilelik - Tüp Bebek - Doğum -- Çocuk Eğitimi çocuk gelisimi, Çocuk Psikolojisi